ikut saye

Monday, January 17, 2011

yahoo 11 untuk anda di tahun 2011!

adekah korang seorang yang yahoo? bagi aku ye, aku seorang yahoo, selain menggunakan chatting di facebook, dan skype, aku minat menggunakan yahoo mesengger yang nmpak cool, tapi entahlah, ikut kesenangan pengguna ye tak?

Yahoo Messenger 11 BETA, aku baru dapat dari yahoo, walaupun aku agak slow, versi beta nih best bagi aku sebab dia link dengan facebook, dan webcam dia tak lag berbanding dulu ;"bergantung kat connection speed korang gak".




Trylah, tak rugi pun, BETA version je pun, so kalau korang terleka chat kat YM, sebab chat facebook pun ada situ, taklah annoying sangat bunyi "plung plung" tuh hahahaha. Ini ada sedikit features tentang YM11 nih.



Oklah, nak sambung chat dengan kawan2 nih, bagi yang nak mencuba, andre sediakan link untuk korang ok?
jangan lupa add!! Sankyuu!
Jika Anda Yahoo, Sila Klik Saya!! HOooo~~

No comments:

Post a Comment